دلم به حال واژه عشق میسوزد....

سایت عاشقانه ساکار

از همه بریدم دیگه به اخر خط رسیدم
دیگه کاغذ و قلمی برام نمونده که شاعری کنم
این فصل گرم پاییز دیگری رو برام رقم زده
طفلی دل من که مثل پیاده رو شده و همه روش پا میزارن
تصمیم گرفتم سنگ باشم
یه سنگ روی یه کوه به بلندی اورست
که دیگه کسی نتونه مثل پیاده رو باهام رفتار کنه
دیگه نمی خوام نقش پیاده رو رو داشته باشم
اگه سنگ شدم
دلیلشو از خودت بپرس
بگو که عشق گمشده شدی
مثل بعضی عشق ها که فقط تبدیل شده به هوس زود گذر دلم برای واژه ی عشق
میسوزه که این روزها بازی شده
برای ادم هایی که فقط به لذت فکر می کنند
بیچاره دل من
بیچاره واژه ی عشق
دلم به هر دوی اینها میسوزد……..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 21 / 8 / 1392برچسب:, | 22:7 | نویسنده : مرضیه |
  • نور زهرا
  • علی شش